Każdy właściciel strony internetowej chcę docierać do jak największej liczby użytkowników, dzięki temu strona może przynosić mu odpowiednie zyski.
Może być to przykładowo sklep internetowy sprzedający części samochodowe, wówczas będziemy chcieli pozyskać klientów zainteresowanych częściami, którzy przykładowo chcą naprawić samochód. W tym przypadku możemy postawić na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania, dzięki temu osoby które poszukują konkretnych części mogą trafić do naszego sklepu poprzez Google. W tym przypadku dobrym pomysłem będzie pozycjonowanie konkretnych części. Oczywiście warto zwrócić uwagę iż nasi potencjalni klienci mogą wpisywać rozmaite frazy. Mogą być to osoby które nie do końca znają się na technice, dlatego też ich zapytanie mogą być niedokładne mniej fachowe. Jeżeli chcemy aby nasz sklep znajdował się wysoko, wówczas dobrym pomysłem będzie wykonanie dobrych opisów, zamieszczenie treści na naszej stronie.
Będziemy mogli liczyć na dużą ilość odwiedzających, oczywiście w tym konkretnym przypadku powinniśmy zwrócić uwagę iż klienci będą poszukiwali części do danej marki, modelu czy rocznika samochodu, dlatego te konkretne dane powinny pojawić się na naszej stronie.
Oczywiście powinniśmy zwrócić także uwagę iż często na pudełkach z częściami samochodowymi będzie się znajdował numer producenta, on także powinien znaleźć się w opisie. Powinniśmy zrobić listę słów które mogą zostać wpisane w przypadku naszej branży, wówczas z pewnością uzyskamy dużą ilość klientów. Naturalnie naszą stronę można pozycjonować na frazę części samochodowe, dla strony głównej. Dobrym pomysłem będzie także pozycjonowanie konkretnych kategorii podzespołów, części samochodowych. Oczywiście skuteczne pozycjonowanie to także promocja poszczególnych części, które mamy w ofercie. Możemy także skupić się na konkretnych artykułach, które przynoszą nam największy dochód, lub też są popularne pośród klientów. Z pewnością dobrym pomysłem będzie pozycjonowanie towarów, w przypadku których możemy pozwolić sobie na wysoką marżę.