Zwykła wiadomość e-mail z ofertą handlową może zostać potraktowana jak spam. Jeżeli jednak zostanie odpowiednio przygotowana i skierowana do właściwego odbiorcy, wtedy może pomóc w generowaniu leadów, czyli w umówieniu się na spotkanie i pozyskaniu nowego klienta.
Reklama dla firm B2B
Prowadzenie transakcji handlowych B2B różni się od sprzedaży B2C, czyli pomiędzy firmą a konsumentem. Dwóch partnerów biznesowych dochodzi do porozumienia przede wszystkim na podstawie atrakcyjnej oferty, która spełnia indywidualne wymagania.
W związku z tym reklama dla firm skoncentrowanych na obszarze B2B różni się od tych firm, które obsługują klientów indywidualnych. Jedną z form promocji stosowanych w kontaktach B2B jest mailing, a dokładnie e-mail marketing. Kiedy może zaoferować on najlepsze rezultaty?
Cold Mailing – skuteczny e-mail marketing
Zwykła wiadomość e-mail może nie zainteresować potencjalnego odbiorcy. Właśnie dlatego konieczne jest stworzenie takiego przekazu, który będzie mógł przynieść ze sobą maksymalną skuteczność marketingową.
Doskonałym wyborem dla firm może być Cold Mailing, czyli rodzaj e-mail marketingu, który skoncentrowany jest na przekazywaniu wiadomość e-mailowych o spersonalizowanej treści do tych odbiorców, którzy wchodzą w skład grupy docelowej.
W rezultacie kampania tego typu pozwala na uzyskanie znacznie lepszych efektów – to skuteczniejsze generowanie leadów w B2B, a tym samym możliwość budowania przyszłościowych relacji z klientami. Klienci decydujący się na taką formę promocji zauważają nawet ponad 100% większą liczbę umawianych spotkań!
Jak rozpocząć reklamę Cold Mailingową?
Jako że Cold Mailing wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia, optymalnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług firm, które posiadają w tym obszarze niezbędną praktykę.
Gdy zatem celem jest pozyskanie nowych klientów biznesowych, warto zdecydować się na cold mailing dla b2b , który gwarantuje o wiele lepsze wyniki niż zwykła wysyłka wiadomości e-mail.